6 Kasım 2009 Cuma

Demet Evgar Taban Şov

Demet Evgar Taban Şov Bir Kadın Bir Erkek




8 yorum:

  1. şu sahnede evgar değil de özgü namal ya da ece erken ya da tuba ünsal ya da aysun kayacı oynamış olsa herhalde kalpten giderdim.

    YanıtlaSil
  2. hocam muhteşem bi çalışma.ayaklara bak yahu,yala beni diyo.bu hatun bu dizide baya malzeme çıkarıyo bizler için.çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. abicm bu kadının ayaklarıına bakarmısın ya tam bir crush misteress yüzü desen sexpantesi cok fazla of

    YanıtlaSil
  4. Acill yardım istiyorum arkadaşlar!!! bu gece yani 07.11.2009 gecesi viva-polska kanalında saat 12 den sonra Natalia Jakuła adında muhteşem güzel ayaklara sahip süper güzel bi kız yatak üzerinde vj'lik yapacak. Capture edecek arkadaşlar arıyorum.. kaçırmamak lazım kesinlikle..

    YanıtlaSil
  5. bloga bende video yuklemek istiyorum nereye basvurmalıyım,muhtardan ikemetgah ve 4 adet vesikalık fotografı hazırladım

    YanıtlaSil
  6. ciddiysen irtibata geçebiliriz
    feetvid@gmail.com mail adresimiz

    YanıtlaSil

YORUM KISMI BİR SÜRELİĞİNE KAPALI

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.