12 Şubat 2010 Cuma

Songül Karlı Ayaklar

Songül Karlı Ayaklar




8 yorum:

  1. harikasın ölüyorum songüle devam songüle devam

    YanıtlaSil
  2. abi şu songük karlının ayaklarını bi net görebilsek hep yandan hep yanda şöle üstten yada çıplak olsa herlade izlerken ölürüm

    YanıtlaSil
  3. fazla söze gerek yok imkansız gibi görününen bi hatunun ayakları .. büyüksün FEETVID..

    YanıtlaSil
  4. burda üstten vidi var
    http://feetvid.blogspot.com/2009/09/koltuklarnza-sk-tutununsongul-karl.html
    bunları biz çeksek netin kralı olur:D uyuz kameramanlar anca bu kadar çekiyo

    YanıtlaSil
  5. sevgili feetvid songül karlı için ölürüm kadını görünce kalbim çqarpıyo neyapmalıyım feetvid ne olur yardımm

    YanıtlaSil
  6. ölüyorum bu kadına ayaklarına herşeyine ölücem valla kalbim çıkıcak yardım et feetvid

    YanıtlaSil
  7. ölüyorum songülke ölüyorum ayaklarına feetvid şu kadının çıplak ayaklarını bul ne olur

    YanıtlaSil
  8. sevgili arkadaşım ben yakaladığımı paylaşıyorum
    daha fazlasını bekleme

    YanıtlaSil

YORUM KISMI BİR SÜRELİĞİNE KAPALI

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.