7 Eylül 2010 Salı

Songül Karlı Yakın Çekim Ayaklar

Songül Karlı Yakın Çekim Ayaklar


15 yorum:

  1. ölüyorum bu songüle muhteşemsin feetvid muhteşem

    YanıtlaSil
  2. aşırı ilgi duyuyorum nedense bu kadına

    YanıtlaSil
  3. feetvid bu kadının uzaktan da olsa ayaklarını kaçırma süpersin bide bişe sorcam senin ünlü ayaklarıyla ilgi başka bi bloğun varmı

    YanıtlaSil
  4. dotum sana bişe sorcam senin özel ilgi duyduğun bir ünlü varmı hem kednisine hem ayaklarına mesela benim songül karlı

    YanıtlaSil
  5. var tabii,songülü ben de beğenirim,özellikle de kalçalarını:)

    YanıtlaSil
  6. valla ben songül karlı aşığıyı resmen o derece

    YanıtlaSil
  7. ayakları güzelmiş kaç numara giyiyor acaba

    YanıtlaSil
  8. arzum onan hanımefendiye ait bi ayak videosu bulunurmu acaba arşivinizde; paylaşırsanız çok makbule geçer şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Biraz daha ilgi Songül karlı ya lütfen ...

    YanıtlaSil
  10. ayça varlıer var mı arşivinde feetvid?

    YanıtlaSil
  11. peki nergis kumbasar?acemi cadıda bir bölümde yatağa uzanmıştı yanında şenay gürler vardı ayağında ten rengi naylon çorap vardı ve tabanları gözüküyordu,müthişti.sende yoksa belki arkadaşlarında vardır,bulursan çok sevinirim.

    YanıtlaSil

YORUM KISMI BİR SÜRELİĞİNE KAPALI

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.