4 Kasım 2010 Perşembe

Ebru Şallı Taban Show

Ebru Şallı Taban Show







15 yorum:

  1. harika yaaa tam yalamakalık köpeği olurumm ... songül karlının tabanlarıda bi görsek :))

    YanıtlaSil
  2. şu platesi ece erken yapsın :)

    YanıtlaSil
  3. admin iki aile'den görüntüler varsa verir misin lütfen güzel hatunlar var o dizide

    YanıtlaSil
  4. varyaaaaa neler vermezdim bu ayakları yalamaya ne kafayı yedirtiyo beeee

    YanıtlaSil
  5. bu kadının tabanlarını görünce bana birşey oluyo :D
    bu arada feetvid anasayfa resmi güzel olmuş aslında o resmi hep güncelleseniz daha iyi olur.

    YanıtlaSil
  6. eyvallah,haklısın arada bir değiştirmek iyi olur tabii

    YanıtlaSil
  7. iki aile iclal aydın'dan başka yok

    YanıtlaSil
  8. ya bu kadının ayak ojelerinin her değişimdeki videolarını paylaşırsan sevinirim bu hatuna hastayım

    YanıtlaSil
  9. akasya duragında oynayan cansu gültekinin ayakları nasıl acaba çok merak ediyorum ama o diziden iş çıkmaz...

    YanıtlaSil
  10. ölürüm o ayakları bi kez yalamak için

    YanıtlaSil
  11. platesemi yazılsak ne yapsak arkadaşlr plates bize çok iş çıkarıyor özlelikle tv den elind eplates görüntüleri olsan paylaşssın hotbirdde çok var

    YanıtlaSil
  12. saol feetvid süper sin haftada iki üç tane ebru koysan süper olur uzun zamandır koymuyordun ebru :)

    YanıtlaSil
  13. of of aman allahım bu nasıl ayaklar böyle. resmen kudurdum. bu kadar güzel olamazlar :) bir gün böyle ayakların köpeği olabilsek keşke.. öpüp koklayıp yalayıp dururduk ne güzel olurdu. dayanamıyorum ya heyecanlandım birden çok süperler ya :D

    YanıtlaSil
  14. Bayıldım.Ne kadar güzel ayakları var.Muhteşem..paspası olmak vardı..:)

    YanıtlaSil
  15. ebru ş benim favorim ya tam bir sanat veseri

    YanıtlaSil

YORUM KISMI BİR SÜRELİĞİNE KAPALI

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.