15 Şubat 2011 Salı

Blogun Geleceği Hakkında

özel hayatımdaki değişikler nedeniyle bir süre sonra blogu pek güncelleme imkanım olmayacak
paylaşabilirsem elimdeki son videoları paylaşacam
bloga paylaşımlarıyla destek veren
candidcreator ve Abitti dostuma ve video gönderen ismini sayamadığım tüm dostlara teşekkür ediyorum
göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı siz blog takipçilerine,yorumlarıyla renk katan tüm dostlara ayrıca teşekkür ediyorum
NOT: blog kapanmayacak,açık kalacak,linkler silinmeyecek

43 yorum:

  1. ah be abicim umarım elini ayagını tamamen kesmezsin.. süper wideoların wardıı.. her sey için tesekkurler...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık, tüm paylaşımların ve emeklerin için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. karşılık beklemeden yaptığın tüm bu iyilikler için sonsuz teşekkürlerimizle.. fırsat buldukça paylaşım yapacağına inanıyorum. sen bizden elini eteğini çekmezsin. sevgiler feetvid..

    YanıtlaSil
  4. tüm zamanların en güzel blogu sayılabilecek bir blog burası, umarım bu güzel blog yaşamaya devam eder. şimdiye kadarki takdir edilesi emeklerin için çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. son zamanlardaki durgunluk bunun habercisiydi sanırım..belliydi.bugüne kadar karşılıksız verdiğin emekler için sonsuz teşekkürler feetvid.reel hayat her şeyden önce gelir.

    YanıtlaSil
  6. peki ortakların devam etmicrekmi abitti ile dier arkadaş?

    YanıtlaSil
  7. sakın am bitmesin ne yaparız biz

    YanıtlaSil
  8. herşey için teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Herşey için teşekkürler, reel hayatında başarılar.

    YanıtlaSil
  10. walla bu kadarı bile büyük bir olay hiç bir karşılık beklemeden yapılan güzel bir iş...devamının olmasını isterdik ama sağol

    YanıtlaSil
  11. oldumu şimdiya off hergün takip ediyodum ben ve çoğu arkadaş bu işi devam ettirebilicek birine devredemezmisin :(

    YanıtlaSil
  12. elinize saglik,emeginize bereket,hoscakalin..

    YanıtlaSil
  13. açtığın zamandan beri seni takip eden bi takipçin olarak çok büyük işlere free bi host la imza attın gerek aleksa olsun gerek yabancı yorumlar olsun hep senin yönündeydi elbette reel hayatına öncelik vermen gerek ama eğer geri gelebilirsen mutlu oluruz hepimiz...

    YanıtlaSil
  14. umarım özel hayatında herşey gönlünce olur.Herşey için teşekkürler buralarıda fazla boş bırakıpta bizleri ihmal etme:) emeğine sağlık tekrar tüm paylaşımların için teşekkürler.Kal sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  15. Oncelikle daha onceki paylasimlarin icin tesekkurler . En iyi blog bu blogdu valla ne saman tekrar baslarsin ya ozletceksin kendini

    YanıtlaSil
  16. eee feedvıd sensiz olmaz ama elden ne gelir alışmıştık sana herşey için teşekkür yeni ve daha büyük bir site kurarsan sana maddi destekte veririz sen bu alemin kralısın ...ama tabii kararına saygı duyarız özel hayatında mutluluklar seninle olsun ---fetişizm .comdan-- ayak doktoru--

    YanıtlaSil
  17. feetvid bırakma bizi.

    YanıtlaSil
  18. Şimdi benimde içim gerçekten burkuldu... Ama arkadaşlarında dediği gibi, bunca katkın için teşekkürler ama eline güzel videolar geçtiğinde eklemeni temenni ederim... sürekli güncel olmayacaksın tabiki saygı duyarım... ama eline geçenleri biriktrip toplu paylaşımların lütfen olsun... çünkü benim iki büyük rüyam var onlar olmadan perdeyi kapatma ne olur... Doğa rutkay-evrim akın...

    YanıtlaSil
  19. feetvid sen bizim herşeyimizsin.bırakma bizi paylaşımsız noolur

    YanıtlaSil
  20. sağolun arkadaşlar,eksik olmayın
    candidcreator ve Abitti'nin durumunu bilmiyorum
    paylaşım yaparlarsa blog açık
    ilerde başka gelişmeler olursa bildiririm

    YanıtlaSil
  21. hersey ıcın coook tesekkurler feetvıd hergun heyecanla acaba bugun hangı unlunn ayaklarnı koydn dıe defalrca acıp baktgm sıtenın bole bası bos kalcak olması uzdu benı gercekten ama ıns hersey gonlunce olur cook mutlu olursun

    YanıtlaSil
  22. valla feetvid kardeşim, bende mesela nette müzik ve film konusunda çok paylaşımlar yapıyordum, sonra aynen senin gibi özel hayat vesilesiyle bırakmak zorunda kaldım. daha sonrasında yerime başkaları geldi ve aynı tarz paylaşımları belkide benden çok daha iyi biçimde yapmaya devam ettiler. benim yerim doldu ama senin yerin kolay kolay dolmaz, dolamaz bence. hani lütfen bırakma bu işi diyecem ama özel hayat herşeyden önemli. o bakımdan diyemiyorum. son olarakta diyeceim şu; hayatta başarılar kardeşim. umarım herşey dilediğince olur.

    YanıtlaSil
  23. başarılı çalışmalardı zirvede bırakmak güzel

    YanıtlaSil
  24. hersey icin cok tesekkeurler ama birsey yapabilirsiniz bence.
    size yardimci olan bir kackisiye yoneticilik verirseniz onlar devam ettirse super olur , benim hayatimda cok kotu olucak bu siteyi unutmak:))
    bence denemenizde yararvar.

    YanıtlaSil
  25. feetvid eğer sn yokke n video yükliyce kbirilerni arıyorsan bu konuda yardım edebilirm bna nası yapıclaıgı hakkında bi kaç resim yollarsan blog devam eder zira böyle bir blog bidaha bulunmaz burkadi arkadaşları böleyle bırakmak onlar için kötü olur yarıdama ihtiyacın olrsa sn yaz hertürlü yarıdımı yapabilirm

    YanıtlaSil
  26. sevgili arkadaşlar düşünmeniz yeter sağolun ama bu iş burdan tarifle olmaz,hazır bir şey yapmıyoruz
    tv kartı olacak,kayıt yapılacak,daha sonra kayıtlar editlenecek

    YanıtlaSil
  27. kardeşim benim, umarım tamamen sahipsiz bırakmazsın blogumuzu, tahmininden daha fazla takipçisi var buranın inan. harika paylaşımlar yapıyosun, hem de karşılıksız, bu müthiş bir şey kardes, şimdiye kadarki tüm paylaşımların için kendi adıma teşekkür ederim, ama sen bence bizi böyle bırakıp gitmezsin kardesim, elini eteğini tamamen çekmezsen seviniriz, eyvallah kardes, sagolasın.

    YanıtlaSil
  28. cok üzüldüm arkadasim hersey gönlünce olsun

    YanıtlaSil
  29. feetvid,candidcreator ve abitti ye bu zamana kadar ki çalışmalarından dolayı teşekkür ederim. candidcreator ve abitti den isteğim eğer feetvid gibi özel durumları yoksa blogtaki paylaşımlarına devam etmeleridir. şimdiden emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler. feetvide yeni yaşamında başarılar dilerim:)

    YanıtlaSil
  30. elinde son videolar varmı feetvi varsa kim onlar

    YanıtlaSil
  31. herşey çooook teşekkürler feetvid sana özel hayatında başarılar herşey gönlünce olsun

    YanıtlaSil
  32. feetv elinde başka video kaldımı

    YanıtlaSil
  33. Paylaşımın durmasından ziyade sitede aktif olabilecek ve paylaşımların devamını getirebilecek kişilere devredilmesinden yanayım. Yapılan tüm paylaşımlar içinde teşekkürler..

    YanıtlaSil
  34. öyle kişiler yok,olsa yaparız

    YanıtlaSil
  35. kalan videoları bugün yayınlayacam

    YanıtlaSil
  36. yakın zamanda dönmeni bekliyoruz tekrardan

    YanıtlaSil
  37. Eğer istersen talip olabilirim.

    YanıtlaSil
  38. foothdtube dostum katkılarını inkar edemem
    blog sana her zaman açıktır ama burda aranan Türk ünlüler onu da biliyosun

    YanıtlaSil
  39. Dostum teklif var israr yok, zaten benimde bir sitem var dizi ve film üzerine.

    O yüzden dizilerde oynayan Türk ünlüleri bulmak zor olmaz belki senin kadar vakit ayiramam ama ne demisler akmasada damlar.

    YanıtlaSil
  40. Bütün yorumları tek tek okudum. Bütün iyi dileklere ve ara sıra da olsa paylaşım yap isteklerine canı gönülden katılıyorum.
    2 seneyi aşkın bir süredir, türk ayak fetişi aleminde standartları belirledin ve bir şeyin nasıl düzgün ve gerektiği gibi yapılacağını cümle aleme gösterdin hem de hiç karşılık beklemeden. Bir kez daha tebrik ve takdirlerimi belirtiyorum.
    Ama her güzel şeyin bir sonu vardı bir rüya idi bitti.
    Özel hayatında her ne değişiklik oluyorsa senin için çok sevindim. Sanal bir kahraman olmak kimseye gerçek hayatında gerçek bir fayda sağlamaz. Faturaları ödemez..
    Ama buraları rasgele birilerine bırakmayacağını iyi biliyorum. Belki de bundan sonra sadece editör olarak devam edebilirsin. yani Capture ve Edit yapmadan yollanan şeyleri paylaşmak ve belki biraz düzenlemek ;) olarak.
    Bir çok takipçin farkında değil ama capture ve edit gerçekten zaman ve emek isteyen şeyler. upload'u falan saymıyorum bile..
    Keşke bize 30 saniyelik süzülmüş sahneyi sunabilmek için toplam harcadığın süreyi söylesen.. Bazı arkadaşlar abuk subuk isteklerinin ne kadar yersiz olduğunu anlasalar.
    Kim ne derse desin gerek sayfanın ziyareti gerek indirmeler bence gayet önemli bir kitleye ulaştığını gösteriyor. Bu emeklerin kaybolup gitmesin. Aç bir telefon internette reklam pazarlayan şirkete açık açık trafiğinden, ulaştığın hedef kitleden bahset. blogspotta da olsa sana para kazandırtmanın bir yolunu bulacaklardır, çünkü onlarda para kazanacak aracı oldukları için. Ve bu gelen para belki özel hayatından, bu siteye zaman çalmanı kolaylaştırabilir(biliyorsun hayat artık tamamen duygusal).
    Şu an sahip olduğun feetvid personasıyla artık bir "kanı önderi'sin" Bunun solup gitmesine izin verme.. değerlendirmelisin..
    Paylaşmanın erdemini ve güzelliğini anlamış bir insan olduğun için sana ve bu ortamı emeği geçen herkese çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  41. feetvid sana önerim eğer şu foothdtube arkadaşa güveniyorsan onu editer olarak ataman hem bloğun ziyaretçileri dagil/azalmamış olur hemde sen para kazanmaya devam etmiş olursun Referans Bağlantısı ile, referans ile kazancının %20'sini sende kazanırsın.

    YanıtlaSil
  42. Kaan güzel düşüncelerin için teşekkür ederim
    bu blogu kurarken para kazanmak gibi bir niyetim olmadı
    bazı dostlarıma özel olarak video yolluyordum
    onlar da dedi bunları bir blogta paylaşsan herkes görse, biz de seni yormasak
    peki dedim açtım blogu
    açıkçası bu kadar ilgi beklemezdim
    ilgi arttıkça ben de daha güzel şeyler yapmaya çalıştım ama ne başında ne sonunda gerçekten bi kazanç gütmedim
    bugün pek çok forumun ulaşamadığı hitleri yakaladım,bir blogger sitesi için çok çok iyi sayılacak hitleri gördüm
    bu da yaptığımız işin ne kadar çok beğenildiğini gösterir
    zaten bugüne kadar gelen tepkiler de ortada
    benim ayrıca bir şey dememe gerek yok
    tabii ki devam ettirmek isterdim ama hepimizin sanal alem dışında reel bir hayatı var
    imkanlar elverdiği sürece devam ettim ama bu noktadan sonra pek fırsatım olmayacak
    hepinize tekrar tekrar teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  43. bir de bu başlık altında istek yapmazsanız iyi olur
    burası istek yapılacak son topic

    YanıtlaSil

YORUM KISMI BİR SÜRELİĞİNE KAPALI

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.