15 Haziran 2009 Pazartesi

Pınar Altuğ Bikinili Ayak Tabanları





27 yorum:

  1. mükemmel çok tatlı tabanları var teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
  2. yağmur atacanın memelerde fenaaymış
    :D:D:D

    YanıtlaSil
  3. artık bu video bu fetiş aleminde devrim niteliği taşımıyorsa başka ne taşır bilmiyorum...

    Bu blogun sahibine şu kadarını söylüyorum: "Adam senin şu blogla şu alemde yaptığın karizmayı ben çeyrek asırdır yapmaya çalışıyorum başarabilmiş değilim. Ellerin dert görmesin."

    YanıtlaSil
  4. değerli yorumun için çok teşekkür ederim
    açıkçası bu alanda bi eksiklik vardı onu gidermiş olduk
    nette ayak resmi bulunuyor ama ayak videosu heryerde bulunmuyo,özellikle de ünlü alanında
    bir de ayak videosu özel olarak ayak videosu yapan pek yok,bu blogta sizlere sunduğumuz videolarda ayakları görebilmeniz için özel düzenlemeler yapıyoruz,elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz çalışmalarımıza olan ilginiz bizleri memnun ediyor ve daha iyisini yapmaya teşvik ediyor
    eksik olmayın

    YanıtlaSil
  5. Bahsettiğiniz gibi videolarda ki özel montajlar izlemeyi daha keyifli kılıyor teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  6. bu blog gerçekten büyük bir ihtiyacı karşılıyor.sunulan videolar çok özel yani baktıktan sonra budur diyorum.bazı siteler sözde ayak diye kullanıcı kandırıyor.caps veriyorlar ama videolarda ayak göremiyorum.burda herşeyi net görüyorum.farkınız ortada gerçekten.sonsuz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. o bahsettiğin siteler fetişizmin f si ile alakası olmayan pazarlamacı siteler
    caps atmak mesele değil mesele videolarda ayakları gösterebilmek
    yorumlarınız için ben teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  8. feetvid 1 numarasın!

    YanıtlaSil
  9. o ayakların altında ezilerek acı cekebilsem keşke

    YanıtlaSil
  10. valla o ayakları falakaya yatırmak isterım

    YanıtlaSil
  11. o muhteşem ayaklara suratımı sürüp öpüp yalamak isterdim

    YanıtlaSil
  12. Bu nedir yaa.O tabanlar bitiriyor beniii

    YanıtlaSil
  13. tabanlarını yalayıp öpüp koklamak ne müthiş olurdu kim bilir ne güzeldir ayaklarının tadı

    YanıtlaSil
  14. yok böyle ayaklar yaaw

    YanıtlaSil
  15. bu ayaklar öpülür

    YanıtlaSil
  16. ayakları ölenedek yalar koklarım

    YanıtlaSil
  17. o ayaklarıyla beni ezse benim ağzıma soksa bana acı çektirse bitiyorum senin ayaklarına pınar.yağmur atacan çok şanslı acaba o ayakların kıymetini biliyormudur yalıyormudur

    YanıtlaSil
  18. beni sabahlara kadar tekmelese yalatsa baş parmağını ağzıma soksam öyle uyusam .bu arada yağmur atacanın memelerde hiç fena değilmiş

    YanıtlaSil
  19. ayaklarının altına paspas olayım pınar.

    YanıtlaSil
  20. Bayılana kadar yalayabilirim ayakları......

    YanıtlaSil
  21. haklısın kardeş tam falakalık ayakları var sonra da yala, footjob devamı gelir .....

    YanıtlaSil
  22. o direğin yerinde olmak için neler vermezdim...

    YanıtlaSil
  23. yağmur atacanın memelere koşun

    YanıtlaSil
  24. bu ayakları ömrümüm sonuna kadar hiç durmadan yalarım be arkadaş böle bişey olamaz

    YanıtlaSil

YORUM KISMI BİR SÜRELİĞİNE KAPALI

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.