9 Haziran 2009 Salı

Tuğçe San Çarkıfelek Kırmızı Ojeli Çıplak Ayaklar






10 yorum:

  1. Bu kızın ayaklarını o kadar aradım, süpersiniz.

    YanıtlaSil
  2. ya bunu online video eklesene süper olur indiremiyorum. online ekle lütfen.

    YanıtlaSil
  3. online ekleme diye bi olayımız yok
    indiremecek bişey yok,sorun nedir?
    rapidden indirmeyi bilmiyosan anlatayım

    YanıtlaSil
  4. yani o bölümün videosunu ekleyin diyorum online izleme kota çoşuyor :D

    YanıtlaSil
  5. süper ya bayılıyorum bu kızın ayaklarına üstteki arkadaşın dedigi gibi çarkılefek in o bölümünü veya partını ekleseniz kota gidiyor çünkü :)

    YanıtlaSil
  6. online izleyince de kotadan gider,altı üstü 9.5 mb :) bunun hesabı bile yapılmaz

    YanıtlaSil
  7. bari hocam kaçıncı bölüm oldugunu yazın :)

    YanıtlaSil
  8. kaçıncı bölüm olduğunu bilmem mümkün değil

    YanıtlaSil
  9. bu vidyoya bittim

    YanıtlaSil

YORUM KISMI BİR SÜRELİĞİNE KAPALI

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.