7 Ocak 2011 Cuma

Hadigari Cumhur Filminden Taban Görüntüleri







16 yorum:

  1. ayaklari cok güzel...ama cok merak ettigim bi konu var.acaba böle ünlülerin ayagi kokuomudur hic..cok merak ediorum..sizce ?

    YanıtlaSil
  2. Ayak kokusu için kullandıkları bakım ürünleri oluyor, o yüzden fazla koku yoktur. Ama fetişistler için doğal kokusu makbul!

    YanıtlaSil
  3. kokması hosuna mı gıdıyo kı ::)

    YanıtlaSil
  4. feetvid videolar hala açılmıyo diğer sitelerden indiriyorum açılıyo burdan indiriyorum karanlık bir ekran var ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  5. hocam bombayı yine patlatmışsın da
    Bu müthiş ayaklı abla kim ???

    YanıtlaSil
  6. dediklerimi yaptıysan sorun olmaması lazım
    codecleri kaldırıp yeniden kurmayı dene

    YanıtlaSil
  7. Hep ayak sahneleri. İyi güzelde bu dizilerde hiç dominasyon sahnesi yok mu? Mesela bir kırbaçlama sahnesi olmaz mı? Olursa siz o sahneyi video olarak verirmisiniz?

    YanıtlaSil
  8. deniyorum olmuyo kaç kere denedim diğer sitelerde açıyo burda açmıyo yardım lütfen

    YanıtlaSil
  9. codec sorunu yoksa ayarlarında sorun olabilir
    bir de vlc player,km player la denesene

    YanıtlaSil
  10. dominasyon sahneleri dizilerimizde fazla görünen sahneler değil,özellikle bahsettiğin şekilde kırbaçlama gibi aksiyonlar pek bulunmaz
    denk gelirse elbet paylaşırım

    YanıtlaSil
  11. hatunun ayakları süper ölçülerde.emilesi türden

    YanıtlaSil
  12. gerçekten muhteşem ayaklar. şimdiye kadar gördüklerim içinden en güzelleri.. insan bakmaya doyamıyor. muhteşem ötesiler..

    merak ediyorum; hiç kız ayağı koklayan veya öpen var mı? nasıl kokuyolar gerçekten çok merak ediyorum. erkeklerinkine benzer mi kokuyor? ph değeri farklı oluyordur kadınların. yani koklayınca cezbedici mi gerçekten? normal zamanda kokmaz da terleyince merak ediyorum..

    YanıtlaSil
  13. Ben çok kokladim ve yaladim :-) her insanin ayaklari kokabilir kokmayadabilir. Yediklerine bakar ve bakimli insanlarinki kokmaz. Tabiiki giydikleri ayakkabilarda önemli. Naylon giysi kokutur ama simdiye kadar ben hep yikattiriyorum bayanin ayaklarini ondan sonra ben ellerim ve yalarim. Hele buz gibi ayaklar iyi isime geliyor, yumusacik cilt tamamen degisik oluyor. Ayak yalamayan erkek varmi bu nesilde acaba? Manyaklik degilki...

    YanıtlaSil
  14. hımm koklayabilme ve yalama şansına erişmeniz çok güzel :) evet haklısınız yumuşacık ayaklar öpülesi güzellikte olur herhalde.. bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim :) terlemiş ayağı yalamak da çok güzeldir herhalde, kokusu nasıl acaba ama erkeklerinki gibi olmayacağı kesin. bir de herhalde ayaklarına krem sürenlerin ayağı daha yumuşaktır, yoksa bazıları taş gibi oluyor ve iğrenç oluyor.. ben de ayak yalamak, öpmek, koklamak çok istiyorum ama öyle bir fırsatım olmadı. nasıl elde edebilirim? yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  15. peynirli cheetos gibi kokar kokan ayak o yüzden en sevdiğim cipstir o turuncu paketli cheetos

    YanıtlaSil

YORUM KISMI BİR SÜRELİĞİNE KAPALI

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.