9 Ocak 2011 Pazar

Maitresse-Femdom Sahnelerle Dolu Sinema Filmi

ilk başta filmden önemli görüntüleri paylaşmayı düşündüm ancak o kadar çok sahne var ki filmin tamamını paylaşmadan eksik kalacağını gördüm
sahneleri daha iyi anlayabilmek için filmin tamamını izlemek gerek


filmin konusu hakkında bir şey yazma gereği duymadım,anlatılmaz izlenir:)
bir sinema filminde görmeye alışık olmadığımız o kadar çok femdom sahne var ki tanıtım videosu görünenin çok az bir kısmı
bu alanda görüp görebileceğiniz en cesur filmlerden biri
iyi seyirler


FİLM HAKKINDA BİLGİLER

Filmin Adı : Maitresse
Yapım : 1975-Fransa
Yönetmen : Barbet Schroeder
Başrol Oyuncuları : Bulle Ogier,Gerard Depardieu
Süre : 1 Saat 52 Dakika
Ekran Çözünürlüğü : 656*480 (Full Ekran)
Görüntü Formatı : Avi
Görüntü Kalitesi : İyi
Dil : Fransızca,tam uyumlu Türkçe altyazı içinde
Boyut : 1.38 gb
altyazı problemi yaşamamak için bs player,vlc player,km player gibi playerları kullanmanızı tavsiye ederim


ÖRNEK CAPSLER




TANITIM VİDEOSU


(fragman değil, filmden kısa kısa görüntüler ekledim)

TANITIM VİDEOSU İÇİN TIKLAYIN
takılma olursa,durdurup bir süre bekledikten sonra izleyin



DOWNLOAD LİNKLERİ


download part 3
download part 4

linkleri kopyalayım sonra indiririm diyenler için kolay kopyalama linki

16 yorum:

  1. dostum sen nasıl bişeysin böle yaa!!!

    YanıtlaSil
  2. Video yu direk yayınlıcagına adını veya torent halini verseyden ya

    YanıtlaSil
  3. adı yazılı arkadaşım,torrent herkesin kullandığı bir şey değil
    olabilecek en az partlı şekilde paylaştım
    tercih sizin

    YanıtlaSil
  4. Farklı Sitelerede upload yapsan sadece bu video için değil diğer yeni videolar içinde

    YanıtlaSil
  5. video değil bu full film
    bunu bile zor up ettim
    imkanım olsa alternatif linkler eklerdim

    YanıtlaSil
  6. Ben o an en yeni videoya yorum yaptım diğer videolar için diyorum farklı sitelere upload etsen

    YanıtlaSil
  7. anladım da ekleyemiyorum kusura bakma

    YanıtlaSil
  8. gerçekten fena sahneler var izlemeyen çok şey kaçırır...eline salık feetvid

    YanıtlaSil
  9. rica ederim,filmi izleyenler iyi kötü yorum yaparsa izlemeyenlere yol göstermiş olur
    (tabii spoiler vermeden)

    YanıtlaSil
  10. Feet vid milliyette ünlülerin ayakları var istersen yayınla:D Zuhal Topal İstiyoruz I Love You Zuhall..!

    http://www.milliyet.com.tr/fotogaleri/42400-yasam-yalin-ayak-yildizlar-/1

    YanıtlaSil
  11. Bende videolar açılıyo ses var görüntü yok nasıl halledebilirim yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  12. yukarda video yardım yazan yeri okursan sorununa çözüm bulabilirsin
    olmazsa yazarsın

    YanıtlaSil
  13. hocam part4 bozuk

    YanıtlaSil
  14. bozuk değil dostum,eksik inmiş olabilir

    YanıtlaSil
  15. tamamamını tek video olarak Google dökümanlara yükleyebilirsiniz. google dökümanlara ulaşmak için gmail hesabınızın olması yeterli.

    YanıtlaSil
  16. yükleyemem arkadaşım,çok zahmetli olur
    altyazı ayrıca eklenmeyeceği için bi manası olmaz

    YanıtlaSil

YORUM KISMI BİR SÜRELİĞİNE KAPALI

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.