25 Ekim 2010 Pazartesi

Deniz Uğur Ayak Videoları

Deniz Uğur Ayak Videoları








11 yorum:

  1. eskiden mailime yollanıodu paylaşımlar şimdi neden yollanmıo acaba?ayarlarda bişimi yaptım naptım geçen karıştırırken anlamdım yrdım ederseniz sevinirim kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  2. dostum yine bu dizide deniz uğuru birkaç adam kanepenin üstünde rehin alıp ellerinden bağlıyolardı o sırada ayakları da tabanları da görünüyodu müthişti.varsa asıl o sahneyi koy çok beğenilir

    YanıtlaSil
  3. bakarım arşive bulursam yollarım

    YanıtlaSil
  4. google gruplarından kaynaklı sanırım,ben de anlayamadım
    bakıcam, düzelmezse artık blogtan takip edersiniz

    YanıtlaSil
  5. admin başka blog yokmu ayak blogu ?

    YanıtlaSil
  6. bu tarz başka blogumuz yok

    YanıtlaSil
  7. kardaş benim yorum neden yayınlanmıyor

    YanıtlaSil
  8. sahte prenses 10. bölümün sonu 11.bölümün başlarında tabanları görülüyor yayınlarmısın

    YanıtlaSil
  9. yorumlar onaylandıktan sonra yayınlanıyor

    YanıtlaSil
  10. bu diziden başka video yok

    YanıtlaSil

YORUM KISMI BİR SÜRELİĞİNE KAPALI

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.