12 Ekim 2010 Salı

Hande Katipoğlu Bikini ve Ayaklar

Hande Katipoğlu Bikini ve Ayaklar


10 yorum:

  1. teşekkürler dostum.öteki hatunun adı nedir?

    YanıtlaSil
  2. Aslıhan Gürbüz (Cazibe) birazda bu kadının görüntüleri olsa daha iyi olur ara sıra yakın çekim oluyor çünkü ayaklara

    YanıtlaSil
  3. dostum emin misin? aslıhan değil ya o kız

    YanıtlaSil
  4. videodaki aslıhan diyen olmadı ki

    YanıtlaSil
  5. pardon yanlış anlaşılmış.dostum bu arada,başka kanal verirmi bilmiyorum ama demin kanal d'de tanıtım reklamı olarak yeni PENTİ reklamı gördüm,müthişti.kaydedersen sevinirim

    YanıtlaSil
  6. Zeynep Beşerler'in ayaklarıda varmıydı ? :D

    YanıtlaSil
  7. evet penti reklamı harikaydı paylaşın lütfen

    YanıtlaSil
  8. zeynep beşerler burda var
    http://feetvid.blogspot.com/2010/06/zeynep-beserler-turkler-cldrms-olmal.html

    YanıtlaSil
  9. penti reklamında bişey yok
    isteyenler mailini yazsın göndereyim

    YanıtlaSil

YORUM KISMI BİR SÜRELİĞİNE KAPALI

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.