21 Ekim 2010 Perşembe

Seda Sayan Çoraplı Ayakları

Seda Sayan Çoraplı Ayakları



8 yorum:

  1. az önce seda sayan'ın ayaklarına dövme yaptırdığı bir sahne vardı. dakikalarca ayaklara zoom yapıldı. umarım yakalamışsındır feetvid!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  2. evet arkadaş doğru söylüyor da abi o nasır olayı ne ya söyleme bari seda sayan hiç oldu mu ya midem bulandı mis gibi kırmızı ojelere!

    YanıtlaSil
  3. 21 Ekim 2010 11:10 sularında sabahların sedası programında seda sayanın çıplak ve kırmızı ojeli ayaklarına yaptırdığı dövmeyi gösteriyordu. zoom yaptı cok fena O görüntüleri paylaşırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. arkadaşım seda sayan perşembe günü bir şow yaptı görecektiniz yaklaşık 15 dakika orayı gösterdiler ayaklarına dövme yapıyordu şoka girdim ben kesin siz yakalamışssınzı dedim seda sayanı böyle kimse yakalıyamaz artık

    YanıtlaSil
  5. Evet bende izledim diyor ki seda 'en güzel ayaklar bende bak şuan sıralı parmak guzel ayaklar offf varya elmas gibi parlıyordu hemde gerçekten çok sıralıydı parmakları ben bukadar duzgun oldugunu ilk defa fark ettim oglu olsam ve fetiş olsam inan dayanamam yani

    YanıtlaSil
  6. istediğiniz görüntülerin
    bende kaydı yok ama candidcreator'a sordum onda var,ne zaman yollar hiç bilmiyom
    bekleyip görürsünüz

    YanıtlaSil

YORUM KISMI BİR SÜRELİĞİNE KAPALI

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.